17 januar, 2013

Et nyt penalhus og udsalgsshopping

Hurra for små nemme projekter her midt i eksamenslæsningen. :) I går aftes fik jeg endelig syet lidt igen - og hvor var det skønt!

Derudover har jeg shoppet lidt og resultatet er her, inspireret af Lines skønne indkøb. :) Mine forældre var så søde at betale. Lige noget for en su-økonomi ;)

Trøjen er fra Mödstrøm. Jeg har kigget på den længe og nu hvor den var nedsat til 50 % og tilmed sponsoreret kunne den jo kun flytte hjem til mig.

Udfaldet af gårsdagens syarbejde blev et nyt penalhus syet efter Christinas fine DIY. Christina har virkelig lavet en god og "nem at gå til" vejledning, så det gik helt uden problemer. Jeg har dog ændret lidt i målene, fordi jeg synes den oprindelige var for stor til penalhus.

4 kommentarer:

  1. Skøn bluse. Sikke et fint penalhus :-)
    Dejligt at se min DIY blive brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer til at bruge din DIY, den er virkelig nem og overskuelig.

      Slet
  2. Sikke en lækker bluse, og når det tilmeld er en gave er det da bare mums med mums på :-)
    Tak for linket, søde Mette.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line og det var så lidt, jeg vil hellere end gerne linke til der hvor jeg henter inspiration. :)

      Slet