18 februar, 2013

Caffé latte, Bamsehospital og en lille sløjfe

 Endnu en weekend er fløjet afsted! Søndag havde jeg en aftale med naboen om vi skulle et smut til byen og have en god kop latte og lidt shopping med Emilie og hendes datter.

Da vi nåede Bruuns galleri, søndag formiddag, blev vi glædeligt overraskede - der var nemlig Bamsehospital. Et skønt projekt til fordel for de Danske hospitalsklovne, stablet på benene af en gruppe medicinstuderende. Vi skulle selvfølgelig deltage og som billederne herunder viser, så elskede pigerne det :) Hvis du har lyst til at læse mere om projektet kan de findes på www.bamsehospital.dk


1: hospitalsklovn / 2: Emilie og Aria måler deres "syge" hundebamser / 3: mig - Emilie var lidt overvældet over de mange nye indtryk og mennesker / 4: Der måles og tages temperatur / 5: en flyvende fisk / 6: tegneborde.


Lækker latte - mums! :)

Sløjfen har jeg længe villet prøve - ideen kommer fra Marias skønne blog, hvor du også kan finde en DIY. Et hurtigt og nemt lille projekt :)


Inden længe kommer der endnu en Give away her på bloggen. Jeg tror det bliver en ret lækker en af slagsene, så husk at holde øje.

1 kommentar:

  1. Det er lige sagen med en latte - det elsker jeg også.
    Sikke en fin sløjfe - den DIY skal jeg da vist have kigget nærmere på :-)
    Kh Line

    SvarSlet