08 november, 2013

Skønne ballonbukser med foer


Jeg er kommet ind i en god sy-rytme igen, så der bliver virkelig lavet noget de her dage.

Kender i det, at man skal ind i en rytme,
 hvor man får sat sig ved maskinerne i stedet for bare i sofaen?


Sidste uge shoppede jeg en del af de nye print fra stof2000
Det kom der 3 par ballonbukser med foer ud af.


For første gang har jeg foret bukserne med andet end ensfarvet stof.

Jeg er ret glad for resultatet. Inspirationen kommer fra dygtige Christina, som ofte laver de fineste ballonbukser.



6 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine. Det er sådan nogle flotte prints stof2000 har fået. Kender godt det der med at komme ind i en god systime.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Jeg er vild med det nye løvestof de har fået, så jeg må finde på noget at lave med det ;-)
    Og send lige lidt kom-op-af-sofaen-karma mod mig. Den sluger mig HVER aften. Suk!

    SvarSlet
  3. Ballonbukser er bare lækre :-)

    SvarSlet
  4. Ja det kender jeg rigtig godt - desværre er jeg inde i en sofa rytme :-( håber det snart går over :-)
    Dine bukser er super flotte :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kender udmærket det der med at man er inde i en sy-rytme og ikke bare sænker sig korpus ned foran tv'et.
    Du har da virkelig været produktiv. Jeg har selv syet dette mønster en del og det tager altså lige lidt ekstra tid med det foer.

    SvarSlet
  6. Mette, hvor er du bare sød! Havde slet ikke set dette indlæg. Tak for den søde kommentar:-) Hvor er det nogle lækre prints - jeg bliver vist nødt til at tage i stof 2000 i næste uge:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet